Societat

La sensibilització centra el nou anunci d'Estrella Damm

Porta per nom ‘Amants’ i va acompanyat de la música de Joan Dausà

Estrella Damm va presentar la segona part de la seva campanya Mediterràniament, que porta per nom Amants i que té com a finalitat conscienciar la societat sobre la necessitat de protegir la Mediterrània. Amants és la resposta a la pregunta que llençava Ànima, peça que es va estrenar el passat 9 de juny i que reflexionava sobre si no hauríem de protegir allò que fa possible la nostra forma de viure “si volem mantenir-la”.

Aquest nou espot segueix la línia estètica dels anuncis dels darrers estius de la companyia cervesera. S’hi dona visibilitat a la tasca que duen a terme submarinistes, biòlegs marins, investigadors, ONG i divulgadors que es dediquen a protegir la flora i la fauna de la Mediterrània i a pal·liar els efectes de la contaminació, la sobrepesca i el trànsit marítim.

El vídeo va acompanyat de la cançó Una altra manera de viure, composta per Joan Dausà i interpretada pel mateix cantautor, juntament amb Santi Balmes. La melodia respon al missatge llençat per Maria Rodés en la lletra de la cançó d’Ànima, que explicava la perplexitat de la mar davant la contaminació que pateix. Ara, és el torn de les persones que es dediquen a la seva preservació, que li demanen perdó pel comportament i recorden que existeix una altra manera de viure contrària a la que es dedica a malmetre el que ens envolta.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia