Societat

Creixen un 6% les estades de cap de setmana per l’Olotx2

Les bones dades de la promoció poden fer replantejar la liquidació acordada i anunciada per l’Ajuntament amb vista a l’any vinent

Vayreda: “Fa sis mesos ho teníem molt clar, ara no tant”

El regidor de Promoció de la ciutat d’Olot, Estanis Vayreda, va manifestar que l’edició d’aquest any de l’Olotx2 tenia comentaris molt positius des de tots els sectors. A falta de recollir totes les dades del funcionament dels dos dies de campanya, va afirmar que les xifres d’ocupació que li havien facilitat des del sector d’ocupació assenyalaven que s’havia incrementat l’ocupació un 6% respecte a l’any passat. “I ens movem a la ratlla del 85-90% d’ocupació”, subratllava

El comerç, per altra banda, estava “content” sobretot per l’activitat generada dissabte al matí més que la de diumenge al matí, que va ser més fluixa. “Els restaurants, a més, eren en tots els torns ben plens”, hi va afegir.

“Fa mig any, junt amb el sector, pensàvem a fer una campanya nova. Ara és veritat que aquest any hem comprovat que encara funciona. Olotx2 és una marca que es coneix i que s’espera. I això no és fàcil Així com fa sis mesos semblava que ho teníem molt clar, ara no ho tenim tant. N’hem de parlar.”

El regidor ahir ja no parlava de deixar aquesta campanya amb vista a l’any 2021. De fet, en el seu plantejament exposava tres opcions. “Tenim reunió amb tots els sectors pròximament i haurem de parlar-ne. Tornarem a posar sobre la taula les tres opcions, o es continua com fins ara o es fa la campanya Olotx2 retocada o replantegem i fem una campanya completament diferent”. Vayreda recordava ahir que la campana Olotx2 havia estat dissenyada durant un període de crisi i que això potser caldria tenir-ho en compte per a més endavant.

La impressió després del primer dia de la promoció Olotx2 ja havia estat molt positiva, tal com ja ho definia el regidor Vayreda, malgrat que la convocatòria d’aquest any s’havia fet sense banderoles a la ciutat i amb més empenta de les entitats, que es van encarregar de l’apartat de la gestió de la campanya i amb un pressupost municipal que s’havia reduït a la meitat.

LA XIFRA

90
per cent.
Malgrat no tenir les dades exactes, es preveia ahir que l’ocupació havia estat d’entre un 85% i un 90%.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Pau Bosch
Nou president d’Amics de la Rambla

“Ara el nostre objectiu és obrir la Rambla al mar”

Barcelona
SOCIETAT

La síndica posa el focus a l’alberg de Badalona

Badalona
societat

L’esclavitud dels segles XV i XIX, a debat al Museu de l’Escala

l’escala
administracions

La Casa del Mar promocionarà el patrimoni pesquer de Llançà

llançà
sequera

La nova fase d’excepcionalitat dona més marge per omplir les piscines

barcelona
Societat

Mor Miquel Massana, fundador de l’empresa Centre Tèxtil Massana

SERVEIS

La Paeria atura la supressió de la recollida porta a porta a Pardinyes i Balàfia

LLEIDA
GIRONA

Puente preveu aviat la licitació del projecte d’enllaç del TAV i l’aeroport

GIRONA
estats units

TikTok demanda als EUA per una llei que amenaça de vetar el seu ús al país

barcelona