Societat

La Generalitat modificarà el Codi de Consum per millorar la protecció dels menors en matèria de joc

Informes del CAC mostra que nens i adolescents estan fortament exposats a publicitat d’apostes

L’Agència Catalana del Consum (ACC), que depèn del Departament d’Empresa i Coneixement, treballa en un decret llei per millorar la protecció de la infància i la joventut en les relacions de consum mitjançant plataformes digitals i mercats en línia, especialment en matèria de joc i de publicitat encoberta a la xarxa. Informes del Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC) mostren que nens i adolescents estan fortament exposats a publicitat sobre joc i apostes. Aquest canvi legislatiu s’emmarca en els treballs de modificació de la Llei del Codi de Consum de Catalunya.

Davant la necessitat de fer un desplegament urgent i efectiu de la normativa de consum per defensar els drets de les persones consumidores més dèbils i influenciables, l’ACC, amb el suport del CAC i del Departament de Salut, està treballant en el decret que permetrà millorar la protecció d’infants i joves en dos grans aspectes: d’una banda, la promoció dels jocs d’atzar a internet, i de l’altra, la publicitat encoberta de jocs i joguines mitjançant les xarxes socials o l’oferiment de joguines sexistes o que inciten a activitats agressives o delictives.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia