Societat

Calonge

CaixaBank manté l’atenció presencial

L’entitat bancària CaixaBank s’ha compromès a mantenir l’atenció presencial a l’oficina de Calonge dos dies a la setmana. Aquesta és la solució per la qual ha optat l’entitat bancària després de reunir-se amb l’alcalde, Jordi Soler, i un cop aquest ha plantejat la necessitat de poder mantenir el servei d’atenció. Després de l’anunci de tancament de l’atenció presencial a l’oficina de Calonge, l’entitat financera ha optat per poder mantenir l’atenció presencial durant els propers sis mesos dos dies a la setmana. Un cop passat aquest termini, l’atenció presencial es farà un dia a la setmana o es revaluarà. Això sí, per poder ser atès presencialment caldrà demanar cita prèvia.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

LA CRÒNICA

Les mestres que fan collir pedres

CRÒNICA

Defensors davant la burocràcia

Societat

L’Ajuntament de Badalona estudia ara com reobrir l’alberg municipal

Badalona
Teresa Prados
Portaveu de No esteu soles, en defensa de les víctimes d’agressió sexual

“Les víctimes senten que han provocat l’agressió sexual”

Badalona
Societat

Planten el Dimoni de les Festes de Maig a Badalona

Badalona
equipaments

Enderrocament “d’urgència” i “per seguretat” de l’edifici de l’Escola de Vela

platja d’aro
sequera

Només 17 hm³ per als regants al Baix Ter

LA TALLADA D’EMPORDÀ
urbanisme

Adjudiquen la rehabilitació de les cases del castell d’Amposta

AMPOSTA
GIRONA

Finalitzen les obres de l’enllumenat d’accés als jardins de les Pedreres

GIRONA