Societat

Gonzalo Poveda

Responsable de vinculació de nous clients de BBVA

“Permetem canviar d’entitat sense haver d’anar a cap oficina”

Prop de 120.000 persones ja han utilitzat la funcionalitat de l’eina digital Servei Canvi de Banc, de BBVA, un any després del seu llançament. Amb aquest servei, els clients de l’entitat poden traslladar els seus ingressos, rebuts o comptes bancaris a BBVA sense la necessitat que ells mateixos hagin de fer cap gestió

Amb l’eina Servei Canvi de Banc, BBVA avança encara més en el camí de la digitalització bancària?

El servei Canvi de Banc és una funcionalitat més que BBVA ofereix en el marc de la seva estratègia de fer la vida més fàcil als seus clients. Amb cada nova funcionalitat o servei el banc avança en aquesta línia, però és un treball continu, diari, en el qual, com no pot ser d’una altra manera, participen molt activament els nostres propis clients. No només perquè amb aquests serveis ens anticipem a les seves necessitats, sinó també perquè incorporem el seu feedback. D’aquesta manera construïm una app cada cop més rica i útil, junts i pas a pas.

Què permet fer exactament la nova funcionalitat Servei Canvi de Banc?

Històricament canviar de banc ha estat un fre per iniciar una nova relació en una altra entitat ja que traslladar tots els teus ingressos, rebuts, transferències recurrents i fins i tot el saldo disponible era una tasca molt manual i que requeia sempre en el client final. Per aquest motiu, a BBVA hem construït aquesta solució, que permet als nous clients i els ja clients, que tenen comptes oberts en altres entitats, domiciliar els ingressos recurrents com la nòmina o la pensió. A més, la eina permet domiciliar rebuts, traslladar transferències periòdiques i tancar l’antic compte sense haver d’anar a l’oficina, ni de BBVA ni de l’anterior banc. És una eina totalment flexible que s’adapta a les necessitats de cada client, que decideix què i quan realitzar totes aquestes operacions

Com es porta a terme el canvi d’entitat?

Quan el client decideix què vol fer, BBVA, sempre amb consentiment previ, es posa en contacte amb els pagadors, en el cas dels ingressos, els emissors dels rebuts (aigua, llum, gas o internet), així com amb l’altra entitat financera, sense que l’usuari hagi de fer gestions addicionals en la majoria dels casos.

El client pot anar controlant el procés?

Sí, l’usuari tindrà informació en tot moment de com va la gestió i podrà conèixer en quina fase es troba el procés amb l’opció “Consulta el teu trasllat”, disponible en el menú “Trasllat de comptes”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia