Societat

Banyoles se submergeix en la festa petita

Una trentena d’actes basteixen el programa, que es tancarà dilluns

Un concert de Joana Serrat & The Great Canyoners va obrir ahir al vespre les Festes d’Agost de Banyoles , que duraran fins dilluns. Tot i les restriccions per la pandèmia, l’Ajuntament –amb la col·laboració de diferents entitats– ha bastit un programa potent que mira d’acontentar tota mena de públic. Avui, per exemple, toca La Salseta del Poble Sec (plaça de les Rodes, 22.30 h); demà serà el torn del pallasso Pere Hosta (plaça de Correus, 11 h) i es podrà assistir al Festival Folklòric Internacional de l’Esbart Fontcoberta (plaça de les Rodes, 19 h), a un recital de soprano i piano (claustres del monestir de Sant Esteve, 20 h) o a les actuacions de les bandes locals Eli Rodríguez i Roko Banana (la Muralla, 22 h); per diumenge han programat, entre altres activitats, una rua dels gegants i capgrossos (carrer Llibertat, 18 h), i per dilluns, havaneres amb Els Pescadors de l’Escala (plaça Xesco Boix, 22 h).

Sardanes, un assaig amb públic de la colla castellera Esperxats de l’Estany , espectacles infantils, tallers per als més petits, la popular Fira del Cop d’Ull ijornades de portes obertes a la pesquera Gimferrer –rehabilitada recentment– són altres propostes per a aquests dies.

Ni El Pot Petit ni el foc

S’ha hagut d’ajornar fins al 23 d’octubre l’espectacle previst d’ El Pot Petit . Tampoc es farà finalment l’espectacle que havien preparat Gàrgoles de Foc.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]