Societat

Tarda complicada a les carreteres catalanes

Diversos accidents i avaries generen cues quilomètriques a punts de l’AP-7, C-32, C-55, B-23 i les rondes de Barcelona

Trànsit recorda als titulars de les vies i les seves concessionàries que són els responsables de la retirada dels vehicles

Aquest divendres a la tarda diferents accidents i avaries han provocat retencions quilomètriques a diversos punts de la xarxa viària, que han afectat especialment l’AP-7, la C-32, la B-23 i les rondes de Barcelona.

L’AP-7 ha patit cues quilomètriques a diferents trams, sobretot en sentit Girona. En aquesta autopista s’han produït tres sinistres consecutius a l’àrea del Vallès: un a Cerdanyola, amb un camió i una furgoneta implicats; un altre a Sant Cugat, entre dos camions i un turisme, i un tercer a Mollet del Vallès, amb un turisme afectat. Tots tres han causat restriccions de trànsit i cues en sentit Girona.

L’accident a l’AP-7 Sant Cugat ha tallat tres dels cinc carrils de l’autopista en aquest punt i ha provocat cues des de Martorell (10 quilòmetres) i també a la B-23 des de Sant Feliu per enllaçar amb l’autopista (7 quilòmetres) des de Barcelona. L’accident a Mollet ha tallat un carril i ha generat cues d’uns 9 quilòmetres, també en sentit Girona.

Un altre punt conflictiu ha estat la C-32 a Vilassar de Dalt, on un camió ha sortit de la via i ha deixat fora de servei el carril esquerre en sentit Mataró. La incidència ha provocat retencions de fins a 11 quilòmetres, des d’Alella.

El trànsit també ha estat dens a les rondes de Barcelona, tant la Litoral, amb retencions des del Port fins al Nus de la Trinitat, com la de Dalt, amb congestió en tot el trajecte.

Cap a quarts de set del vespre la C-55 ha quedat tallada en tots dos sentits per un xoc entre dos turismes i un camió i posteriorment s’ha donat pas alternatiu en aquest punt. Una persona ha resultat ferida greu i dues lleus en aquest sinistre, segons ha informat el Sistema d’Emergències Mèdiques.

El Servei Català de Trànsit (SCT) ha instat els responsables de les vies i les concessionàries a la ràpida retirada dels vehicles implicats.

Segons ha explicat Trànsit, en el cas de la incidència de l’AP-7 a Sant Cugat, Acesa ha contactat amb una grua de gran tonatge i el temps previst d’arribada era de 60 a 90 minuts. La grua ha arribat passades les vuit del vespre i poc abans de dos quarts de nou s’ha retirat el camió i s’han obert tots els carrils.

Un altra grua s’ha endut la tractora del camió accidentat a la C-32 poc abans de les vuit de la tarda i després un altre camió ha pogut retirar el remolc. No obstant això, s’ha hagut de mantenir el tall del carril esquerre per reparar la tanca de seguretat, ja que es tracta d’un punt sensible, segons l’SCT. A dos quarts de deu de la nit encara hi havia 11 quilòmetres de congestió en sentit Mataró.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Una colada avança cap al centre del barri de La Laguna

Santa Cruz de la Palma
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

A l’espera de canvis

Barcelona

Espanya registra 1.889 nous casos de Covid-19 i 21 defuncions des de dilluns

Madrid

Un ex-alt càrrec d’Indústria defensa que calia mantenir clausurat el Castor per evitar la represa dels terratrèmols

Castelló

El govern espanyol licita el manteniment d’instal·lacions de control de tràfic de l’alta velocitat a Catalunya

Grifols inaugura a Egipte la primera plataforma integrada de subministrament de plasma a l’Àfrica

barcelona

Treballadors del 061 en vaga reclamen la internalització del servei i millora de les condicions laborals

L’Hospitalet de Llobregat

L’Observatori Contra l’Homofòbia exigeix explicacions per la denúncia per un diagnòstic mèdic homòfob en un CAP de Vic

Vic

El govern espanyol presentarà en “pocs mesos” una proposta de pagament per ús de vies d’alta capacitat

Madrid