Societat

Societat

L’edició Automobile post-Covid tanca amb 300.000 visitants

L’Automobile va tancar ahir la 101a edició, la primera postpandèmia, amb una xifra estimada de 300.000 visitants. Malgrat que aquestes dades són inferiors a les d’anys anteriors a la crisi de la Covid –el 2019 van visitar-lo més de 800.000 persones–, l’organització les qualifica “d’èxit” i creu que la celebració de la mostra “consolida la tornada a la normalitat” del sector firal. “Estem parlant de la primera gran fira amb públic a Europa després de la pandèmia. Creiem que Barcelona ha respost de meravella”, va indicar el director de l’Automobile, José Miguel García. Des de Fira de Barcelona van destacar que el saló és “el tret de sortida” d’un calendari firal “intens”, alhora que van afirmar que l’Automobile surt “reforçat” de cara a l’any vinent. A la fira, hi eren 22 marques que van presentar 18 primícies, amb especial èmfasi en els models elèctrics, híbrids i híbrids endollables. La zona Urban Mobility va ser una de les àrees protagonistes. Situada a la plaça de l’Univers, els assistents hi podien provar vehicles de mobilitat personal: motos, bicicletes i patinets elèctrics. L’Automobile també ha suposat, segons Fira de Barcelona, un nou punt de partida per al turisme de negocis a la ciutat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia