Societat

SOCIETAT

Commemoració dels 50 anys del II Congrés Jurídic Català

L’Acadèmia de Jurisprudència i Legislació de Catalunya commemora, demà, el 50è aniversari del II Congrés Jurídic Català. Amb un acte solemne que tindrà lloc al saló d’actes del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (18 h), es vol recordar i reflexionar sobre l’extraordinària importància i repercussió que va tenir el congrés, celebrat l’any 1971. Cinc-cents juristes catalans es van reunir per debatre i aprofundir en l’estudi del dret i de les institucions jurídiques catalanes, i bona part de les conclusions aprovades en el congrés s’han incorporat a la legislació civil catalana.

Demà, l’Acadèmia vol homenatjar els congressistes que encara són vius i fa una crida a assistir-hi a aquells que no ha pogut localitzar. L’acte inclourà la intervenció com a ponents de tres acadèmics: la magistrada Maria Eugènia Alegret, el catedràtic Joan Egea i l’exconseller de Justícia Josep-D. Guàrdia. En la clausura de l’acte, hi serà el president de l’Acadèmia, Francesc Tusquets.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.