Societat

Investigació d’un tipus de distròfia muscular

Recaptar fons per a la investigació i sensibilitzar sobre la distròfia muscular congènita per dèficit de merosina és l’objectiu de la campanya #VitaminaSolidària, de l ’associació ImpulsaT , establerta a la Garrotxa, i Casa Amella . La campanya consisteix en el fet que el 10% del preu dels productes de la marca d’alimentació Casa Amella es destinaran a la recerca que està fent l’Institut d’Investigació del Vall d’Hebron (VHIR). Aquest tipus de distròfia muscular és una malaltia minoritària que es caracteritza perquè provoca debilitat muscular des de la infància, generalment abans dels dos anys

En els primers quatre mesos de la campanya ja s’han venut 10.000 unitats de crema de carbassa i un suc de poma ecològics, i, arran de l’èxit que han tingut, des de fa poc s’hi ha incorporat una salsa de tomàquet.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
salut

Les residències seran ateses pels CAP

barcelona
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

El cel estarà mig o molt ennuvolat

Barcelona

Salut rectifica i les Garrigues tindrà servei de radiologia

barcelona
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat

Barcelona
LA CRÒNICA
Gemma Busquets

El col·lapse de l’espècie

COMUNICACIÓ

En record de Josep Maria Flores

Ciència

Un lífting amb història

Barcelona
la ràpita

Èxit de l’aportació de sorra als tres punts més dèbils del Delta

La Ràpita
SOCIETAT

El retard de Girona pel futur hospital Josep Trueta “afecta poc” l’estructura sanitària

girona