Societat

Investigació d’un tipus de distròfia muscular

Recaptar fons per a la investigació i sensibilitzar sobre la distròfia muscular congènita per dèficit de merosina és l’objectiu de la campanya #VitaminaSolidària, de l ’associació ImpulsaT , establerta a la Garrotxa, i Casa Amella . La campanya consisteix en el fet que el 10% del preu dels productes de la marca d’alimentació Casa Amella es destinaran a la recerca que està fent l’Institut d’Investigació del Vall d’Hebron (VHIR). Aquest tipus de distròfia muscular és una malaltia minoritària que es caracteritza perquè provoca debilitat muscular des de la infància, generalment abans dels dos anys

En els primers quatre mesos de la campanya ja s’han venut 10.000 unitats de crema de carbassa i un suc de poma ecològics, i, arran de l’èxit que han tingut, des de fa poc s’hi ha incorporat una salsa de tomàquet.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Haití

Bandes armades assalten la presó més gran del país

Barcelona
SOCIETAT

Inauguració del mural en record de Salvador Puig Antich

BARCELONA
societat

Bonaventura Riberaygua, el col·leccionista d’automòbils

Urbanisme

L’Ajuntament de Badalona ja ha gastat 300.000 euros en els blocs desallotjats

Badalona

Lluís Mateu i Riera rep el premi ‘Tres de Març’

salt
SOCIETAT

Concentració per reclamar la igualtat entre homes i dones en l’Església

BARCELONA

El temporal obliga a traslladar la fira d’editorials

l’escala
SALUT

Un recull d’eines permetrà avaluar l’impacte en salut de les actuacions municipals

BARCELONA

2.000 manaies col·lapsen el centre de la ciutat

banyoles