Societat

Quart vol donar un nou impuls a la seva marca

El canvi principal ha estat la transformació del portal web municipal

L’Ajuntament de Quart impulsa la seva marca identitària Quart, terra que inspira, que va néixer el 2020 durant la pandèmia. Dos anys més tard, el consistori vol promoure-la de nou.

La marca sorgeix de la fusió de tres conceptes rellevants del municipi. En primer lloc, l’artesania lligada a la terrissa, la tradició i la història. En segon lloc, el territori, fonamentat en l’entorn natural, el patrimoni cultural i el massís de les Gavarres. En tercer lloc, el valor de la proximitat, que fa referència al benestar, la família i la societat.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és donar a conèixer els valors diferenciadors del municipi, així com crear una veritable connexió emocional amb la ciutadania per fomentar l’entorn i la realitat de Quart.

A banda, segons va informar ahir el consistori, per impulsar i difondre la petjada de la marca, s’han adaptat les comunicacions digitals i analògiques del consistori. Aquestes accions han consistit en un canvi principal: la transformació del portal web municipal per actualitzar-lo i adaptar-se a la marca i les seves noves necessitats. L’alcalde del municipi, Carles Gutiérrez, destaca que Quart és “un poble ple d’històries, tradicions i artesania, situat en un entorn privilegiat i amb un important patrimoni cultural”. A més, ha puntualitzat: “Amb l’impuls de la nostra marca, volem mantenir aquesta identitat i els valors del municipi els nostres veïns i veïnes i també donar-los a conèixer a tota la ciutadania que ens pugui visitar.”



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.