Societat

Detingut un tenor de Calella denunciat per una agressió sexual a una menor

Albert Deprius està imputat per delictes d’agressió sexual, assetjament i contacte amb menors a través de xarxes socials

Els Mossos d’Esquadra han detingut aquest dilluns el tenor Albert Deprius, acusat d’abusos a una menor, alumna seva, entre els anys 2010 i 2014, segons ha avançat el diari Ara i han confirmat fonts de la investigació. La jove, que llavors tenia entre 14 i 18 anys, el va acabar denunciant el passat novembre. Al músic se l’imputen delictes d’agressió sexual, assetjament i contacte amb menors a través de xarxes socials. Després de la detenció, es preveu que dimarts passi a disposició judicial als Jutjats d’Arenys de Mar (Maresme). Deprius és col·laborador de l’escola de música Can Salom de Calella (Maresme); director del Cor Harmonia, i director artístic, també a Calella, de la Temporada Lírica i el Festival Internacional Canta al Mar.

Segons ha avançat l’Ara, almenys una segona víctima l’hauria denunciat també al mes de juliol i una tercera dona ho va fer l’any 2016. Llavors, però, el cas s’hauria resolt amb un acord extrajudicial. Els Mossos no confirmen per ara aquest extrem i afirmen que la investigació continua oberta després de la darrera denuncia, que és la que ha desencadenat la detenció.

Deprius va estudiar al Conservatori Superior de Música del Liceu i ha participat en lírics, òperes i sarsueles d’arreu del món. A més del Palau de la Música, el Gran Teatre del Liceu o l’Auditori de Barcelona, Deprius ha passat també per reconeguts escenaris de l’estat espanyol, França, Itàlia, Rússia, Panamà, Colòmbia o Cuba.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
salut

Les residències seran ateses pels CAP

barcelona
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

El cel estarà mig o molt ennuvolat

Barcelona

Salut rectifica i les Garrigues tindrà servei de radiologia

barcelona
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat

Barcelona
LA CRÒNICA
Gemma Busquets

El col·lapse de l’espècie

COMUNICACIÓ

En record de Josep Maria Flores

Ciència

Un lífting amb història

Barcelona
la ràpita

Èxit de l’aportació de sorra als tres punts més dèbils del Delta

La Ràpita
SOCIETAT

El retard de Girona pel futur hospital Josep Trueta “afecta poc” l’estructura sanitària

girona