Societat

societat

ERC de Sabadell manté el seu no a la B-40

La política nacional d’Esquerra Republicana deCatalunya comença a anar en contra dels interessos locals del partit. El pronunciament aquest matí al Parlament d’ERC a favor del projecte de la B-40, que ha d’unir les dues capitals del Vallès Occidental, ha caigut com un gerro d’aigua freda damunt el candidat del partit a l’alcaldia de Sabadell, Gabriel Fernández.

En un vídeo difós a través de les xarxes socials, Fernández ha dit que ERC a Sabadell “diu no al quart cinturó” i que la construcció de la carretera que s’ha d’anomenar B-40 “no és el model de país i de comarca” que es defensa des de l’agrupació local de Sabadell.

El candidat republicà s’ha mostrat comprensible amb la situació que viu el país i amb la necessitat d’aprovar els pressupostos, però ha insistit que si és alcalde mantindrà el seu compromís amb un “model sostenible de ciutat”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Els màsters de la UdG, una oportunitat d’aprenentatge al llarg de la vida

Mataró busca casa nova per als visigots

MATARÓ
MEDI AMBIENT

L’oposició exigeix que es compleixi la inversió de l’ACA per la sequera

educació

Govern, patronals i sindicats tanquen un gran acord marc per enfortir l’FP

LA CRÒNICA

Un vel sobre la pandèmia

transports

Remolcat fins a Sants un tren de l’AVE avariat en un túnel a l’entrada de l’estació

barcelona

Un centre de recursos per a discapacitats intel·lectuals, a Santa Coloma de Farners

SANTA COLOMA DE FARNERS

A informació pública les expropiacions de la nova plaça d’Espanya de Girona

GIRONA

Palamós habilitarà la visita virtual al refugi de la Guerra Civil al pati de l’escola La Vila

palamós