Societat

Dos morts en un accident a la C-37 al Pla de Santa Maria

El vehicle, amb cinc ocupants, ha sortit de la via i ha xocat contra un pal de telefonia

Tres persones més han resultat ferides i han estat traslladades a l’hospital Joan XXIII de Tarragona

Un home de 54 anys i una dona de 43 han mort en un accident a la C-37 al Pla de Santa Maria (Alt Camp). El sinistre ha tingut lloc aquest diumenge cap a dos quarts de tres de la tarda quan el vehicle amb què viatjaven a sortit de la via per causes que s’estan investigant i posteriorment ha xocat contra un pal de telefonia. En l’accident han resultat ferides tres ones més, una de greu i dues de menys greus, que han estat traslladades a l’hospital Joan XXIII de Tarragona.

Arran de la incidència, s’han activat cinc patrulles dels Mossos d’Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat, que han fet tasques d’excarceració, i sis ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

Arran de la incidència, s’han activat cinc patrulles dels Mossos d’Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat, que han fet tasques d’excarceració, i sis ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

Amb aquestes víctimes, són 14 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

MIREIA COMA-CROS
PROFESSORA DE IOGA PER A PERSONES AMB CÀNCER

“No hi ha benestar sense relaxació”

Barcelona

Ioga contra el càncer

Barcelona
Transport públic

Apropar un tren transfronterer sempre llunyà

VILAJUÏGA
vida quotidiana

Una exposició reivindica les modistes de Sarrià de Ter

SARRIÀ DE TER
SALUT

Torra i Macip conversen sobre si és possible una nova pandèmia

Mobilitat

La millora de la connexió Maresme-Selva

BLANES
setcases/ Molló

Reobren la pista d’Espinavell a Setcases per la collada Fonda

Setcases/ Molló
SOCIETAT

Reprenen les obres del centre de Llambilles

SALUT

Els fisioterapeutes demanen que s’equiparin sous als geriàtrics

barcelona