Societat

Dos morts en un accident a la C-37 al Pla de Santa Maria

El vehicle, amb cinc ocupants, ha sortit de la via i ha xocat contra un pal de telefonia

Tres persones més han resultat ferides i han estat traslladades a l’hospital Joan XXIII de Tarragona

Un home de 54 anys i una dona de 43 han mort en un accident a la C-37 al Pla de Santa Maria (Alt Camp). El sinistre ha tingut lloc aquest diumenge cap a dos quarts de tres de la tarda quan el vehicle amb què viatjaven a sortit de la via per causes que s’estan investigant i posteriorment ha xocat contra un pal de telefonia. En l’accident han resultat ferides tres ones més, una de greu i dues de menys greus, que han estat traslladades a l’hospital Joan XXIII de Tarragona.

Arran de la incidència, s’han activat cinc patrulles dels Mossos d’Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat, que han fet tasques d’excarceració, i sis ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

Arran de la incidència, s’han activat cinc patrulles dels Mossos d’Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat, que han fet tasques d’excarceració, i sis ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

Amb aquestes víctimes, són 14 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Demanen la creació d’una Taula Nacional de l’Aigua davant l’episodi de sequera

barcelona
urbanisme

Vistiplau per convertir l’escola Fanals de Platja d’Aro en residència

PLATJA D’ARO

Interior estudia emprendre accions legals contra l’empresa proveïdora dels nous camions de bombers

barcelona

Nova àrea d’intervencions mínimament invasives al Trueta

girona

Taller del PSC de Palafrugell per detectar necessitats socials

PALAFRUGELL

Balcells titlla de “revenja” la investigació a Argimon per les vacunacions a policies

BARCELONA

Experts del Clínic alerten que més de 4 porros a la setmana són un risc per a la salut

barcelona
SOCIETAT

Girona inaugura avui la nova seu de l’Espai LGTBI al carrer del Torín

GIRONA
UNIVERSITAT

Un centenar d’estudiants, a la Setmana de l’Arquitectura i la Construcció

GIRONA