Societat

Candidats de Junts de l’àrea de Girona uneixen estratègies

Compartiran propostes comunes en cultura, salut, mobilitat i seguretat

Els candidats de Junts de l’àrea metropolitana de Girona a les eleccions municipals del 28 de maig compartiran en els seus programes electorals propostes comunes en diversos àmbits que tenen abast i afectació supramunicipal. D’aquesta manera, l’objectiu és presentar iniciatives coordinades i connectades entre si. En la primera trobada s’ha fet un diagnosi dels principals punts en comú amb què treballaran, que són, entre d’altres, la mobilitat, la cultura, la seguretat, la salut, teixit productiu i industrial, l’emprenedoria, el coneixement, el talent i la recerca.

A partir d’aquí, els candidats elaboraran un decàleg amb propostes i necessitats d’aquests àmbits. També es treballarà amb projectes de protocols d’actuació coordinada de vigilància municipal, atracció d’inversions, gestió de la indústria cultural i sistemes per compartir nínxols de talent.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]