Societat

Girona

Una trentena d’activitats en la desena jornada del Banc del Temps

Música, dansa i animació, activitats per a la mainada, fotografia, tecnologia, ioga, massatges, estiraments, espais participatius, parades solidàries, xerrades i conferències són algunes de les activitats, aptes per a tots els públics, que es van poder disfrutar ahir al llarg del dia en la desena jornada del Banc del Temps Pont del Dimoni.

Des de les deu del matí fins a les vuit del vespre, la jornada va tenir una bona acollida. En aquesta trobada anual també es va poder gaudir de jocs tradicionals gegants, activitats per a la mainada, escacs, tractaments de neteja facial, danses folk, fotografia, robòtica i fins i tot revisió de bicicletes. Tot plegat va tenir lloc al centre cívic Santa Eugènia Can Ninetes i la Marfà. El lema de la jornada era “altres sistemes són possibles”. El conjunt de propostes es van repartir entre la plaça Solidaritat, la sala d’actes de la Marfà, que va ser el marc de la inauguració i Can Ninetes. No hi van faltar una xerrada a les onze del matí –L’habitatge cooperatiu en ús– i dues parades solidàries: la del Banc del Temps (el racó del Soci/a) i la de l’AECC, totes dues entre les onze i la una, a la plaça Solidaritat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Millores a l’eix Pirinenc entre Ripoll i Sant Joan de les Abadesses

Olot

Barcelona obre els patis de dotze escoles

barcelona
societat

34 persones han mort a les carreteres de gener a març

Barcelona

L’AMB incorpora 66 nous autobusos sostenibles

barcelona

Màxima alerta per risc d’incendis

monistrol de montserrat

El papa Francesc surt de l’hospital

roma

Buhos enceta l’Strenes amb una gran festa

girona

El Cirque du Soleil celebra 25 anys del debut a Catalunya

barcelona

Interior fa una aposta històrica per reforçar la seguretat pública catalana