Societat

Torna el Festival Indika a la ciutat ibèrica d’Ullastret

La sisena edició tindrà lloc aquest cap de setmana

Després d’una aturada obligada per la pandèmia de la Covid-19, la seu d’Ullastret del Museu d’Arqueologia de Catalunya i l’Ajuntament d’Ullastret organitzen, aquest cap de setmana, la sisena edició del Festival Indika, un esdeveniment que vol donar a conèixer a tots els públics la cultura i la gastronomia dels indiketes, un poble iber establert al nord-est de Catalunya.

Aquest festival ofereix un munt d’activitats de caràcter familiar i participatiu (recreacions històriques, tallers, xerrades, visites guiades, activitats infantils...), que es desenvoluparan principalment, a la ciutat ibèrica d’Ullastret.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Sílvia Osuna rep un dels premis Nacionals d’Investigació 2023

girona

El pregó de la Mercè d’El Hachmi reivindica els drets de les nenes i les dones

barcelona
SOCIETAT

Mor als 79 anys Jaume Porta, el primer rector de la Universitat de Lleida

Tret de sortida al festival ciclista internacional de Girona

girona

El Govern reprèn les negociacions perquè Catalunya aculli la Ryder Cup

caldes de malavella
el temps

Petit tast de tardor

barcelona

Reprenen els treballs al jaciment de la Colomina, a la Noguera

barcelona

Capturen 400.000 conills a Ponent en un any per aturar-ne la sobrepoblació

barcelona

USTEC denuncia que gairebé 500 aules no tenen professor

BARCELONA