Societat

El Temps

Servei Meteorològic de Catalunya

Matí tranquil

A la tarda augmentarà la nuvolositat i poden caure ruixats al Pirineu, Prepirineu i, al final del dia, a Ponent i les Terres de l’Ebre

La temperatura serà més alta al centre del dia

  • VÍDEO: Butlletí del Meteocat

Aquest dimecres l’ambient serà variable, egons la predicció del Servei Meteorològic de Catalunya (SMC).

Al matí el cel estarà enteranyinat per algunes bandes de núvols alts i mitjans. Al litoral s’esperen núvols baixos.

A partir del migdia la nuvolositat augmentarà i poden caure alguns ruixats al Pirineu i Prepirineu, localment acompanyats de tempesta. Al final del dia les precipitacions poden rribar a les Terres de Ponent i de l’Ebre.

La temperatura màxima pot arribar als 28 ºC a Ponent i a l’Empordà. De cara a divendres es mantindrà similar.

Consulteu aquí el temps del vostre municipi.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Jordi Fulcarà

“La societat no és conscient de la tasca que fem des del sector pesquer per retirar plàstics del mar”

Ferran Martínez
PATRÓ MAJOR DE LA CONFRARIA DE BLANES

“El projecte Pesca Neta i les jornades ‘La Mar de Net’ són primordials”

Itàlia
El drama de la migració

No és emergència, és negligència

Roma
MONTSENY

Recuperen la placa de bronze robada al cim del Matagalls

MONTSENY
barcelona

Quan la Mercè esdevé patrona de Kíiv

barcelona
barcelona

Un nou pla d’enllumenat per solucionar-ne el dèficit als carrers

barcelona
turisme

Edificis de pedra seca o pallers podran ser “allotjaments turístics singulars”

Barcelona
ESTER CAPELLA
CONSELLERA DE TERRITORI DEL GOVERN DE LA GENERALITAT

“El traspàs de Rodalies, una condició per a la investidura”

barcelona

Rebuig a la planta d’asfalt

dosrius