Societat

Projecte per millorar l’ocupabilitat de joves que ni estudien ni treballen

Una vintena d’investigadors de diverses universitats europees s’han trobat a la UdG per tractar aquest tema

Una vintena d’investigadors de diverses universitats europees es troben a la Universitat de Girona (UdG) els dies 25 i 26 de setembre en el marc del projecte Tr@ck-IN, que pretén oferir un model d’avaluació de l’efectivitat dels serveis públics d’ocupació que ajuden a millorar l’ocupabilitat dels joves d’entorns rurals, especialment d’entre 25 i 29 anys, que ni estudien ni treballen.

En el projecte “Tr@ck-IN: Public employment services tracking effectiveness in supporting rural NEETs”, finançat per Islàndia, Liechtenstein i Noruega a través dels fons per a l’ocupació juvenil (EEA and Norway Grants), hi participen set universitats europees dels cinc països amb la taxa d’atur juvenil més alta d’Europa (Espanya, Portugal, Itàlia, Letònia i Lituània) juntament amb l’Organització Internacional del Treball.

Track-in pretén augmentar la capacitat d’avaluació dels efectes de les iniciatives d’ocupació per a joves que ni estudien ni treballen en zones rurals mitjançant l’avaluació d’impacte de programes que puguin ser replicats a nivell transnacional i promoure l’avaluació de l’impacte de les polítiques en la seva aplicació al territori.

En la trobada a la UdG, l’equip d’investigació ha plantejat els nous reptes i tecnologies digitals i l’ocupació juvenil i han compartit casos de bones pràctiques d’ocupació juvenil en entorns rurals que es duen a terme en els seus respectius països.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Barcelona

Una app de cites per a discapacitats intel·lectuals

Barcelona
EL TEMPS
Servei Meteorològic de Catalunya

Ambient encara més fred

barcelona
Societat

El jardí de la Pau de Girona llueix des d’avui una escultura de Pia Crozet

Girona
SOCIETAT

Caldes de Malavella vol ser Ciutat Gegantera de Catalunya el 2025

CALDES DE MALAVELLA
Barcelona

La cimera contra la sequera tindrà un full de ruta “ambiciós”

Barcelona
SOCIETAT

Els espais de Sant Narcís, Can Gibert i Santa Eugènia, en un concurs de fotografia

girona
societat

Els temporers de la neu es queixen per la manca d’habitatge

BARCELONA
religió

La beatificació de Gaudí, més a prop

Barcelona
Societat

L’advocat gironí Martí Batllori rep la medalla al mèrit en el servei a l’advocacia

Barcelona