Societat

societat

Quasi 14.000 corredors a la Cursa dels Bombers

Els carrers de Barcelona s’han tenyit de groc aquest matí, color de les samarretes de la 24 edició de la Vueling Cursa de Bombers que s’ha celebrat amb èxit de participació, esgotant els dorsals que havia previst l’organització. En total han corregut 13.500 atletes.

Com cada any, el tret distintiu de la cursa ha estat la participació dels mateixos bombers, a qui es dóna la sortida abans, i que participen amb el seu uniforme reglamentari de feina, fet que encara fa més meritori l’esforç. Han corregut uns 300 bombers, dels cossos de Barcelona i la Generalitat, amb material a sobre que pot arribar a pesar fins a vint quilos.

La cursa ha consistit en un recorregut urbà de deu quilòmetres, amb sortida i arribada a l’entorn del parc de la Ciutadella. En categoria masculina, el més ràpid ha estat Abdessamad Oukhelfen, amb 28 minuts i 44 segons, mentre que la dona que ha traspassat primera la línia d’arribada ha estat Laura Rodríguez amb un temps de 34 minuts i 12 segons.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]