Societat

turisme

Catalunya es ven al món com a destinació nàutica

El govern i Turisme de Barcelona comencen per Londres, capital d’un dels equips que participen a la Copa Amèrica

El Govern vol donara conèixer les potencialitats de Catalunya i Barcelona com a destinació nàutica, aprofitant la repercussió que li dona ser l’organitzadora i seu de la propera competició de la Copa Amèrica, i per això ahir dijous va fer una presentació a Londres, un acte que es va fer a l’emblemàtic vaixell Cutty Sark. L’objectiu del govern i de la ciutat de Barcelona és promocionar la destinació entre els aficionats a la vela i a la nàutica en diferents mercats emissors i especialment en aquells països dels equips que competiran a la Copa America: Regne Unit, França, Suïssa, Estats Units i Itàlia, considerats estratègics.

En la presentació que es va fer ahir a Londres –organitzada per l’Agència Catalana de Turisme del departament d’Empresa i Treball, conjuntament amb Turisme de Barcelona, i en col·laboració amb l’America’s Cup Event Barcelona– el director executiu de l’Agència Catalana de Turisme, Patrick Torrent i Queralt, va assegurar que “la Copa Amèrica 2024 representa una gran oportunitat de projecció per a Catalunya. La prova transcendeix l’àmbit nàutic per abraçar altres aspectes clau en la nostra societat i economia actuals, com són la innovació i la sostenibilitat mediambiental i social.”

En aquest sentit va assegurar que “busquem un turisme de qualitat que se senti atret per la nostra oferta i valori la cultura i els costums de casa nostra. Aquesta voluntat entronca perfectament amb els principis del nostre Compromís Nacional per un Turisme Responsable i el públic que ens visitarà durant aquesta competició encaixa amb el model que estem treballant”.

De la seva banda, el director de Promoció de Turisme de Barcelona Mateo Asensio, considera que “amb aquesta presentació a Londres, Turisme de Barcelona revela una nova estratègia de promoció centrada en la gestió de grans esdeveniments i en el llegat que aquests deixen a la ciutat. Barcelona, una vegada més, obrirà les portes del seu litoral, oferint als seus habitants noves experiències i productes al voltant de la nàutica.” El director de Promoció ha assegurat que “ Turisme de Barcelona exhibirà una imatge orientada cap a l’esport, on els valors intrínsecs de la ciutat impregnaran un discurs que proporcionarà a la indústria turística britànica una àmplia gamma de possibilitats per presentar ofertes centrades en un turisme de qualitat.”

La “Barcelona Card Sea”

En aquest mateix context, Turisme de Barcelona llança una targeta amb 14 activitats per promoure la vela i la nàutica com activitat de lleure aprofitant, també, la coincidència amb la celebració de la Copa Amèrica de Vela. Segons ha explicat Turisme de Barcelona en un comunicat, la nova targeta porta el nom Barcelona Card Sea permet realitzar 14 activitats durant una setmana, com ara sortides de vaixell, esports nàutics o visites a museus marítims o relacionats amb el mar. La targeta és un producte “enfocat a crear un relat al voltant de Barcelona i el mar Mediterrani, com a conceptes propis d’una ciutat que té mar i que pretén apropar la nàutica a veïns i turistes”.

Barcelona té una desena de platges, que sumen uns 4,8 quilòmetres, a més de 16,7 quilòmetres de litoral i la Barcelona Card Sea és el primer producte de tota una llista d’iniciatives que presentarà el consorci en paral·lel a la Copa Amèrica de Vela, i que s’aniran presentant les properes setmanes

De totes les targetes que ofereix Turisme de Barcelona, fins ara la més venuda ha estat la “Barcelona Card”, que es va posar en marxa el 1997 amb una trentena de museus gratuïts dins la tarifa del producte.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

MOBILITAT

L’ús del transport a demanda a l’Horta de Lleida creix un 30% en un any

LLEIDA
ROMANYÀ DE LA SELVA

Malestar dels gestors forestals de les Gavarres per les curses que s’hi fan

ROMANYÀ DE LA SELVA
SOCIETAT

Neix al Zoo de Barcelona una gasela dama mohor, espècie en perill crític d’extinció

BARCELONA
MEDI AMBIENT

L’alcalde de Santa Susanna demana a la ciutadania que estalviï aigua

SANTA SUSANNA
trànsit

Transit justifica el tall de l’AP-7 i la C-25 per seguretat viària

barcelona

La Rambla necessita atencions

Girona
Francesc Ventura Ribal
Adjunt a la direcció de l’àrea d’inclusió social de la Fundació la Caixa

“Busquem empreses que sàpiguen veure el talent en les persones”

GIRONA
societat

L’alcalde Antoni Farrés tindrà un passeig a Sabadell

Sabadell
Societat

Poesia visual en anodines instal·lacions elèctriques

L’Hospitalet de Llobregat