Societat

La Cerdanya registra un terratrèmol de 2,5 graus

El sisme s'ha ubicat al municipi de Meranges i no ha estat percebut per la població

La Generalitat no té constància de cap dany material

La comarca de la Cerdanya ha enregistrat aquest migdia un petit terratrèmol, que no ha estat percebut per la població ni ha causat danys materials, segons ha informat la Direcció General de Protecció Civil de la Generalitat (DGPC) en un comunicat.

El sisme, d'una magnitud de 2,5 graus, s'ha localitzat aproximadament al municipi de Meranges, d'acord amb la informació facilitada per l'Institut Geològic de Catalunya (IGC) a través del sismòleg de guàrdia.

El Centre de Coordinació d'Emergències de Catalunya (CECAT) ha confirmat que el tremolor de terra no ha estat percebut per la població i ha explicat que el telèfon d'emergències 112 no ha rebut cap trucada relacionada amb el fenomen tel·lúric.

Protecció Civil no té constància que el terratrèmol hagi causat cap dany material.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Itàlia

Intenten segrestar un mercant turc a prop de Nàpols

Barcelona
literatura

Rebeca Guerra guanya la XXXIV edició del Concurs Literari d’Articles de Psicologia

Girona

Protesta de policies i guàrdia civil per abandonar-los després de l’1-O

BARCELONA

Condemnen l’ICS per deixar sense úter una embarassada després d’una cesària

BARCELONA
societat

L’Ajuntament de Banyoles envia material esportiu a Gàmbia

banyoles
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Nuvolades i ruixats a l’interior

Barcelona

Comencen les obres de reparació del ferm a la carretera N-260a, entre Ripoll i Vallfogona de Ripollès

RIPOLL
societat

Detenen dues lladres multireincidents en supermercats de Platja d’Aro

platja d’aro
SOCIETAT

Mor als 97 anys Alain Touraine, sociòleg i pensador de referència de l’esquerra europea