Societat

El Temps de Flors més digital

La presència de la mostra a les xarxes es multiplica en la seva seixantena edició

El Girona, Temps de Flors ha tancat la seixantena edició amb xifres molt positives que signifiquen un increment de públic i, sobretot, un important creixement pel que fa a incidència a les xarxes socials. Des de l'inauguració, el dia 9 de maig, fins la clausura d'aquest diumenge, segons dades fetes públiques per l'ajuntament, s'han registrat a Twitter més d'un milió de piulades amb l'etiqueta #TempsdeFlors – 1.369.170 concretament– i a Instagram s'han penjat gairebé 120.000 fotos diàries amb l'etiqueta #instaflors i més de 90.000 amb l'etiqueta #TempsdeFlors. A Facebook, en canvi, la pàgina institucional de l'Ajuntament i la de Turisme han arribat a un abast de més de 800.000 persones, quatre vegades més que l'any passat. A més, prop de 366.000 d'aquestes persones són procedents de l'Estat francès, el que demostra l'interès que desperta la mostra floral en aquest país.

Per altra banda, el web del festival ha incrementat un 40% les visites respecte l'any passat arribant fins al llindar de les 125.000 visites i pràcticament 300.000 pàgines vistes. Per últim, el sistema d'audioguies dels 10 espais “imprescindibles” de la cita, una iniciativa que enguany s'estrenava, ha rebut 4.100 descàrregues a través de l'aplicació Girona in i 5.000 visites a través del web.

Ara bé, no només les dades digitals mostren l'increment de públic al Temps de Flors. Es calcula que l'ocupació hotelera ha crescut entre un 3 i un 5% i les vendes en comerços han augmentat un 3%.

Més visitants en tren

També s'ha incrementat significativament la xifra de gent que ha arribat a la ciutat en tren: un 23'3% més que l'any passat. La campanya impulsada amb RENFE que oferia descomptes del 35% en els Rodalies ha contribuït a aquest augment i també ha provocat que dos terceres parts dels visitants que han arribat a la ciutat en tren ho hagin fet en Rodalies. En total, durant els nou dies de Temps de Flors, l'estació gironina ha registrat 123.000 moviments.

Per la seva banda, l'oficina de turisme de la Rambla ha incrementat en un 13'14% les consultes realitzades durant aquests dies i els museus han experimentat un augment de visitants del 18%.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

societat

L’acusat de la brutal agressió d’Igualada va buscar a Internet ’noia violada’ tres dies després

Barcelona

L’Ateneu Catà denuncia "l'actitud hostil" del regidor Lluís Martí

GIRONA
SOCIETAT

L’educació en la diversitat sexoafectiva, lema del Pride 2024

infraestructures

La nova estació de busos intermodal estarà llesta la primavera vinent

Tàrrega
medi ambient

Replanten un salze en perill d’extinció perquè no desaparegui a l’Alt Pirineu

Llavorsí

El Port de Roses renova la certificació internacional EMAS

ROSES
successos

Un detingut en l’operació antidroga al Camp de Tarragona i Terres de l’Ebre

Valls

L’Ajuntament comprarà l’edifici de l’Escola Oficial d’Idiomes

OLOT
SOCIETAT

Un gest de memòria històrica a Celrà en record de Guillem Agulló

celrà