Infraestructures

La variant del tren a Vilafant, a precari

Defensem el Tren de l'Empordà denuncia mancances i creu que no s'acabarà

La plataforma Defensem el Tren de l'Empordà ha posat de manifest un seguit de problemes que origina la nova infraestructura ferroviària que s'ha fet a ponent de Figueres. Aquesta plataforma ha mantingut en els últims anys una intensa campanya d'oposició a la construcció de la nova línia als afores de la ciutat.

Un dels problemes que denuncien és que no s'hagi completat la via del tren convencional en els dos sentits a la variant que s'ha fet a Vilafant –on sí que s'han fet les del TAV– i això es fa ben evident sota el pont que hi ha a tocar de la piscina, on només hi ha espai per al TAV i no n'han deixat per a la via convencional. Per això acusen Foment “d'incapacitat per coordinar dues empreses que treballaven per a aquest departament”. “Per poder posar en marxa el nou servei Barcelona-París, han hagut de posar un pedaç i, segons ells, aquesta és una prova més del poc interès amb què Foment s'ha pres la proposta de traslladar l'estació del tren convencional a Vilafant. També creuen que no hi ha cap voluntat de Foment de completar la variant i fer l'estació definitiva.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona