Leopoldo Salvarezza inaugura demà el Màster en Envelliment Actiu de la Universitat de Vic

L'Aula Magna de l'Universitat de Vic acull demà l'acte d'inauguració del Màster Oficial en Envelliment Actiu amb la conferència de Leopoldo Salvarezza, un reconegut psicoanalista i especialista en psicogerontologia, que pronunciarà la conferència “Envejecer en el siglo XXI”.

Leopoldo Salvarezza és exprofessor titular de la Càtedra de Psicologia de la Tercera Edat i Vellesa, de la Facultat de Psicologia de la Universitat de Buenos Aires i cofundador del Servei de Psicogeriatria i Psicoprofilaxi de la Vellesa de la capital argentina.

El Màster Oficial en Envelliment Actiu, que s'implanta per primer cop a la Universitat de Vic, proporciona la base teòrica i metodològica per promoure l'envelliment actiu, prevenir situacions de pèrdua d'autonomia i dependència, proporcionar una atenció individualitzada i integrada, i gestionar programes i serveis per a persones grans en els àmbits comunitari, social i sociosanitari.

En aquesta primera edició del Màster s'hi han matriculat 32 estudiants. El màster possibilita dues opcions: l'itinerari professionalitzador, orientat a aplicar les competències adquirides en serveis comunitaris, socials o sociosanitaris especialitzats i l'itinerari de recerca, orientat a la investigació, que permet completar la formació acadèmica i accedir a la realització de la tesi doctoral.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.