Economia

turisme

balanç

Bons registres a la nova oficina de turisme d'Olot

La fórmula de promoció de la nova oficina de turisme d'Olot amb protagonisme de l'espai, la tecnologia i l'atenció personalitzada ha donat bons resultats. Els professionals que en tenen cura han atès 24.433 persones, un 16% més respecte del mateix període de l'any anterior. La procedència dels turistes ha estat majoritàriament de Catalunya (56,6%), sobretot de les comarques de Barcelona, i també de la resta d'Europa (23,3%) amb França, Països Baixos i Alemanya al capdavant. En menor percentatge hi ha els visitants procedents de l'Estat espanyol (17,4%). El regidor de Promoció, Estanis Vayreda, ha destacat que tot plegat s'ha traduït també en l'impacte turístic a la ciutat. Així, per exemple, els allotjaments han registrat una mitjana d'ocupació del 53,2%, un creixement de 7,3 punts respecte de l'any anterior.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]