Queixes per retards en els serveis de la Hispano Igualadina, a Tarragona
Molts usuaris habituals del bus de la Hispano Igualadina entre Tarragona i Reus s'han queixat pels retards en el servei que, segons ells, s'han aguditzat des que la companyia es va integrar en el grup Monbus, al setembre passat. José Manuel Cutillas, erigit en portaveu, explica per exemple que, en períodes de mitja hora on n'hi ha tres de previstos, només en passen dos, i amb retard, cosa que ha passat més els darrers dies en haver-se reforçat les rutes internacionals per la crisi aèria.
Cutillas, que ha presentat reclamacions a la companyia sense cap èxit, ho atribueix al fet que els xofers no són sempre els mateixos, ja que els obliguen a fer altres serveis i no arriben a temps, tot i que, segons ell mateix, treballen fins a 16 hores diàries. A més, denuncia que alguns serveis se subcontracten a altres empreses, com ara Totruta. Altres usuaris secundaven divendres les queixes. El Víctor, de Reus, lamenta que sovint el bus fa marrada cap a l'aeroport malgrat que el servei sigui directe. L'Eduard afirma que «de vegades a les nou del matí hi ha busos que no passen per Reus». L'Aïda, també reusenca, assegura que el servei «és nefast i no va mai a l'hora; sovint passen busos buits sense parar i després hem d'anar drets, però ja no val la pena queixar-se».