Correus de Tarragona es trasllada al carrer Soler durant 18 mesos

Durant els propers 18 mesos el servei d'atenció al públic de Correus de Tarragona es trasllada al carrer Soler, a un local habilitat en el número 25, que serà la seu que substituirà la de la plaça Corsini fins que s'acabin les obres de reforma i ampliació que s'hi han començat a fer.

Correus inverteix en aquest projecte un total de 4,5 milions d'euros, que bàsicament han de servir per millorar l'estat de conservació de l'edifici, i ampliar l'espai disponible, però sobretot adaptar les instal·lacions als processos logístics i tecnològics moderns per millorar l'accessibilitat i l'atenció als clients.

L'ampliació consisteix bàsicament en l'enderroc de l'edifici posterior annex, que es tornarà a construir per fer coincidir els nivells amb les plantes de l'edifici principal i aprofitar la màxima edificabilitat permesa, s'incrementarà prop de 400 m² l'espai disponible en el conjunt.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.