Els subscriptors d'El Punt entraran de franc a Water World i Aquadiver el 13 de juny

El Club farà la reserva d'entrades

Fruit d'un acord de col·laboració entre la direcció de Water World i Aquadiver, Caixa Laietana i El Punt, els subscriptors d'aquest diari podran entrar de franc a qualsevol dels dos parcs aquàtics el 13 de juny. Abans, però, els subscriptors que estiguin interessants en aquesta oferta per gaudir de tot un dia a qualsevol dels dos parcs aquàtics de la Costa Brava han de trucar al Club del Subscriptor (902.22.10.10) i encarregar les invitacions. Per cada targeta de subscriptor s'entregaran dues invitacions, que es podran anar a recollir a les seus d'El Punt a Girona, Barcelona o Tarragona, o a qualsevol de les oficines de Caixa Laietana.

Un cop els subscriptors d'El Punt hagin recollit les seves invitacions, hauran de bescanviar aquesta entrada a les taquilles dels parcs Water World, a Lloret de Mar, o Aquadiver, a Platja d'Aro. La invitació només serà vàlida pel dia 13 de juny.

Més de 230.000 m² de diversió

Els parc aquàtics Water World i Aquadiver garanteixen la diversió de tota la família, amb tobogans d'aigua, muntanyes russes aquàtiques, piscines, zones infantils i espais per al descans i el lleure. Aquadiver, a Platja d'Aro, té una superfície de 90.000 metres quadrats i 4.400 metres quadrats de làmines d'aigua. Té una àrea de jardins de 20.000 metres quadrats i l'aforament màxim és de 4.000 persones. Les atraccions d'aigua Water Fall, Splash Mountain, Kamikazes i la piscina d'ones són les estrelles del parc. D'altra banda, a Lloret hi ha Water Wold. Amb una extensió de 140.000 metres quadrats, el parc té més de 15 atraccions aquàtiques diferents, moltes de les quals no es poden trobar a cap altre parc d'Europa. Envoltat de natura, el parc ofereix una gran varietat de possibilitats de restauració o de fer pícnic. Els que siguin més atrevits poden pujar a l'X-treme Mountain, al Water Mountain o al Rafting River, l'atracció més gran d'Europa.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.