Mútua Terrassa unifica les marques del grup amb una nova identitat visual
Mútua Terrassa. La nova identitat visual de l'entitat centenària terrassenca va sense la preposició de i acompanyada d'un cercle fet amb diversos punts en moviment. El nou símbol, dissenyat per la consultora Summa, vol sintetitzar el concepte d'energia i sinergia. Amb el color taronja s'ha volgut expressar activitat i s'ha deixat de banda el blau que identifica els temes sanitaris.
El director general de Mútua Terrassa, Esteve Picola, va recordar que el canvi s'ha fet després d'un llarg procés, que ha inclòs una enquesta ciutadana en què va quedar palès que «no tothom coneix d'igual manera totes les activitats que duem a terme». Per aquest motiu, utilitzar una única marca ha de simplificar-ho. Piccola va assenyalar sobre la nova imatge: «Ens ha d'enfortir, ens ha de permetre fer front als reptes que se'ns plantejaran d'ara endavant.» Per contra, va advertir que tenir només una única marca implica «més exigència», ja que el que no vagi tan bé tindrà un impacte més evident en tot el grup.
Per la seva banda, el president de Mútua Terrassa, Faust San José, va destacar que la nova imatge era necessària per superar la crisi. «Ens ajudarà a donar una imatge de futur i actualitzada», va destacar. El portal i el lloc web ja lluïen ahir a la tarda la nova imatge. La seva aplicació, però, serà progressiva per raons d'economia i de temps material. D'aquesta manera, durant un temps conviuran tots dos logos.