El lector escriu

La ràdio del poble

Des de la victòria de Bustos com a alcalde de Sabadell s'ha fet evident que a Ràdio Sabadell el règim és bustià. Han prescindit de gairebé la meitat de la plantilla, també d'alguns programes que “no s'adeqüen” a la programació i, sobretot, han renovat els clàssics: presentadors que durant la campanya electoral se saltaven programes per poder presentar actes del mateix alcalde.

Per arrodonir-ho tot, fins fa poc, el director –que fa nou anys que ocupa un càrrec públic de confiança– cobrava sous astronòmics; hi havia més de cinc càrrecs directius, i hi treballaven una vintena de professionals que a canvi d'un sou precari s'autocensuraven perquè tenien por.

Em pregunto per què la ciutat no diu res i continua adormida; em pregunto on és l'ètica dels que manen a la ciutat i la ràdio. Coneixent-los, crec que viuen enganyats i se senten orgullosos de tenir aquesta ràdio. És la mediocritat per excel·lència: pensen que Sabadell és Hollywood i que són molt poderosos, però la realitat és ben diferent, perquè no són ningú i la situació és fastigosa i repugnant. Realment em sento estafat i m'adono que només ens queda la por. Per dir-ho suau, apocalipsi now.

Sabadell

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.