Societat

consum

Sara Baras és la nova imatge de Freixenet

L'anunci de Nadal unirà el flamenc amb la dansa clàssica i contemporània

El nou anunci de Freixenet per a aquest Nadal fusionarà el flamenc, de la ballarina Sara Baras, Premi Nacional de Dansa 2003, i la dansa clàssica i contemporània, de José Carlos Martínez, director artístic del Centre Nacional de Dansa, fet que suposa una novetat per a la televisió. Pedro Bonet, director de comunicació de Freixenet, va remarcar ahir que, a més dels valors “d'esforç, talent i treball”, la campanya d'aquest any també vol donar especial èmfasi a l'art de la dansa, en un anunci que per Bonet serà “un cop més, una petita obra d'art”.

Howard Greenlagh, director de la campanya del 2008 amb les nadadores de la selecció espanyola com a protagonistes, repetirà amb la campanya d'aquest any, en la qual s'afegiran com a novetat bombolles de veritat a més de les ja esperades bombolles de sempre interpretades aquest any per algunes ballarines del Centre Nacional de Dansa.

Bonet va dir que Freixenet ja no es decanta per figures de Hollywood per a la campanya de Nadal, ja que “si darrere d'aquestes no hi ha un projecte social que ens serveixi per la sensibilització de la societat, no ens serveix”. Àlex Martínez, director creatiu de l'agència JWT, encarregada de la campanya, va explicar que l'anunci es produeix a Barcelona i que es podrà veure per primer cop a la televisió el 2 de desembre. Sara Baras va ser mare el maig passat.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.