Comunicació

‘APM?', sempre en bona forma

El programa de TV3 celebra demà amb 100 seguidors la festa #apmment, com a cloenda lúdica de la temporada

S'acomiadarà dels espectadors el 10 de juliol, amb un balanç positiu tot i la competència

Vuit anys en antena i el programa d'humor i de zàping de TV3, l'APM?, acomiadarà el 10 de juliol la seva 10a temporada havent firmat un nou curs amb un balanç positiu. El seu director, Guillem Sans, destacava les xifres d'audiència, tot i la competència i els dies de partit de Champions, a més de la “repercussió” que bona part de les edicions de l'APM? han tingut a les xarxes socials. Per celebrar aquesta relació, sempre activa, que el programa manté amb el seu públic, demà, l'APM? ha convidat 100 seguidors a una festa a l'Antiga Fàbrica Damm de Barcelona. Els cent escollits són els guanyadors de la campanya #apmment, que durant dues setmanes ha permès que els fans descriguin amb frases de l'espai el terme #apmment.

Segons Guillem Sans, aquesta temporada ha significat la “consolidació” d'un personatge tan discutit com l'Homo APM? “És una qüestió generacional: els joves el tenen com un ídol, però la gent més gran encara sent vergonya aliena en les seves intervencions”, explica el director del programa. Aquest curs, l'Homo APM? s'ha estrenat com a entrevistador. “Cal provar sempre coses noves”, diu Sans, alhora que reconeix que cada cop “es fa més difícil que no el coneguin”. En aquest sentit, es volia provar alguna interacció amb alguna superestrella de Hollywood, però al final no ha estat possible i s'intentarà de cara a la nova temporada.

A partir del setembre, s'emetrà els dimecres

La novetat més destacada per al setembre és el canvi de dia d'emissió. L'APM? s'instal·larà els dimecres, ja que el dimarts TV3 tindrà els drets, compartits amb TVE, dels partits de la Champions en obert per a aquest dia. Quant a continguts, Guillem Sans va avançar que es vol potenciar el vessant d'actualitat, gags relacionats amb qüestions de política, de societat, i menys les pífies televisives, ja que sempre s'han considerat un programa “més d'humor que pròpiament de zàping”. “Sempre que hi hagi vídeos o imatges que les puguem manipular, descontextualitar amb sons o músiques, ho farem”, va assenyalar Sans.

Un altre dels personatges pels quals es vol apostar encara més és en Peyu, que condueix la secció Hàbils amb en Peyu de l'APM Extra, l'edició dominical del programa. “N'hem d'acabar de parlar, però volem que faci més coses, fins i tot en l'edició dels dimecres”, va assenyalar el director.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.