Comunicació

Un clàssic de la tele local

Televisió de Girona estrenarà demà ‘Parlem-ne', programa que pren el relleu del mític ‘Fil directe' just quan es compleixen vint anys de la seva primera emissió

Presentat per
Gil Costa i Rosó Feliu, l'espai s'obrirà a altres càrrecs polítics
i públics

Televisió de Girona estrenarà demà Parlem-ne, una renovació del programa Fil directe amb què es pretén aprofundir, a través d'una entrevista participativa, en temes d'actualitat municipal i d'interès general per a les comarques gironines. Just quan es compliran 20 anys de la primera edició de Fil directe (23 de gener del 1993), el format s'actualitza i obre el plató a més personalitats polítiques i públiques. Parlem-ne, dirigit per Gil Costa, que el copresenta amb Rosó Feliu, manté l'aposta iniciada per Fil directe, l'espai més veterà del canal gironí i un dels formats clàssics i genuïns dels canals locals.

Al llarg d'aquesta temporada passaran pel programa de TV Girona diversos consellers de la Generalitat de Catalunya, el subdelegat del govern espanyol, el delegat del govern de la Generalitat i el president de la Diputació de Girona, així com diversos alcaldes de la demarcació. A més, i com a novetat, s'espera la presència de personalitats no polítiques com ara la rectora de la Universitat de Girona, el bisbe de Girona, el president de la Cambra de Comerç i el president de l'Associació de Municipis per la Independència. Les entrevistes i els continguts tindran una òptica gironina. El primer convidat de Parlem-ne serà Ramon Ramos, president del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, amb el qual s'abordaran temes com ara la repercussió que pot tenir el projecte Barcelona World a la demarcació de Girona, l'actual model turístic de les comarques gironines i el futur de l'aeroport de Girona. El següent convidat de Parlem-ne de l'edició del 3 d'octubre serà l'alcalde de Salt, Jaume Torramadé. Durant el programa, l'entrevistat, a part de respondre a les preguntes del presentador, contestarà també les que li farà arribar la gent del carrer a través d'una enquesta i el correu electrònic del programa: [email protected].

El programa s'estrenarà els dimecres a les nou del vespre i es podrà tornar a veure l'endemà, dijous, a les quatre de la tarda; a més, hi haurà una tercera reemissió els diumenges a les deu de la nit. També es podrà visionar al web www.tvgirona.tv i ja està actiu també a les xarxes socials com ara Facebook i Twitter.

Parlem-ne és una de les novetats del nou curs de TV Girona. Fa una setmana va tornar a la programació l'espai esportiu Tot rodó, que ha canviat la infografia i que dóna més pes a l'opinió dels aficionats. Altres programes propis del canal gironí són la tertúlia Cau la nit; el repàs setmanal Actual comarques; l'espai de servei Salut, i el de cinema Torna-la a tocar, Sam. TV Girona també produeix Temporada alta –que tornarà el 2 d'octubre–, sobre les novetats del festival i que s'emetrà també per la Xarxa de Televisions Locals.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Publicat a