Trayter s'exhibeix a Quart
BTT. El corredor escalenc va protagonitzar una gran remuntada i va aconseguir la victòria en solitari de la segona cursa de la copa gironina
Marc Trayter (Scott) va endur-se la victòria en la segona prova de la copa gironina de BTT, celebrada a Quart amb la participació de 300 ciclistes. L'escalenc va demostrar la seva categoria i, tot i que no va tenir prioritat en la graella de sortida, va remuntar fins a la primera posició abans de la meitat del recorregut de 35 quilòmetres. Trayter va rodar la resta de la prova en solitari i va creuar la línia de meta amb un avantatge de més de quatre minuts respecte d'Umbert Almenara (Bicis Esteve), que va ser segon. El podi el va completar Xavier Vinyas (Bicis Esteve), amb el mateix temps que el seu company d'equip.
Després de les dues primeres proves, el júnior Jordi Quintanas (Chain Reaction) encapçala la classificació general de la copa gironina de BTT. En la cursa de diumenge va acabar quart, un resultat que, combinat amb el cinquè lloc de la primera prova, a Bescanó, li permet encapçalar el campionat amb 379 punts, seguit de Santi Martínez (376) i Octavi Fontané (372).
La prova, organitzada amb gran èxit pel Club Ciclista Quart de Volta, també va comptar amb un recorregut de 20 quilòmetres en el qual es va imposar el cadet del Club Ciclista Vilajuïga David Casanovas. El mateix dia també es van celebrar les curses de promoció per a nens i nenes, amb circuit de 500 i 2.000 metres. La propera prova de la copa gironina de BTT, la tercera, es farà a Hostalric el diumenge 7 d'octubre.