cultura

comunicació

‘El Capicua' fa el salt i es ven als quioscos de Girona i Barcelona

Malgrat que el panorama editorial es presenta advers, no paren de sortir iniciatives que desafien els elements. La revista satírica El Capicua, nascuda com a gratuïta a la ciutat de Girona, s'atreveix a fer el salt i es distribueix a partir d'ara a quioscos més enllà de les comarques gironines: també a Barcelona i, properament, a Tarragona. Per a l'ocasió, ha canviat de format i el número disset (el primer de pagament o subscripció) ja s'ha transformat en una revista de 32 pàgines de vinyetes en color i textos que es venen a 2,5 euros pel format paper. En total s'han distribuït 1.000 exemplars i per internet es pot trobar una versió en digital més barata. La periodicitat de la revista ha passat a ser quinzenal.

Actualment hi col·laboren set dibuixants i set redactors, més correctors i maquetistes. El director és Joan Timoneda.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.