Andrea Fuentes anunciarà dimecres la seva retirada de la competició
Natació sincronitzada. La medallista olímpica no té la motivació necessària per afrontar els mundials de Barcelona d'aquí a sis mesos
La triple subcampiona olímpica Andrea Fuentes anunciarà dimecres vinent que es retira de la competició. Segons va informar ahir Catalunya Ràdio, la nedadora no té la motivació necessària per afrontar els mundials de Barcelona que es disputaran d'aquí a sis mesos, però, no serà degut als problemes físics que ha tingut en els darrers mesos i que han retardat la seva preparació.
La mateixa Fuentes va confirmar ahir en el seu compte de Twiter que estava completament recuperada de les lesions. “En breu aclariré davant els mitjans la meva situació actual i el meu futur”, va avançar també la tarragonina, alhora que donava les gràcies a tothom pel seu suport.
Està previst que la nedadora faci una compareixença pública dimecres al Centre d'Alt Rendiment de Sant Cugat per explicar els motius de la seva retirada. La falta de motivació sembla que l'ha fet pensar en deixar-ho quan només falten sis mesos per al mundial de natació de Barcelona, pels quals havia demostrat una especial il·lusió, ja que es faran a casa i aspirava a pujar al podi en diverses proves. La retirada de la capitana de la selecció espanyola de natació sincronitzada serà un cop important per a l'equip, que s'haurà de reorganitzar de cara al mundial. Ona Carbonell (la seva parella en el duet), sembla destinada a disputar la prova individual de tècnica i lliure, i se li haurà de buscar una companya per fer el duet. Fuentes també haurà de ser substituïda en la prova d'equips i combo.
Fuentes va donar el seu suport al català Lluís Bestit en les eleccions a la presidència de la Federació Espanyola de Natació que es van fer l'any passat, que el candidat va perdre de manera clara davant Fernando Carpena, que va sortir reelegit.
Quatre medalles als Jocs