Economia

turisme

Olot oferirà un 2x1 en serveis turístics els dies 2 i 3 de març

L'Ajuntament i diverses entitats engeguen la campanya Olotx2 amb l'objectiu d'aconseguir nous visitants

Allotjament, àpats i altres productes estaran a meitat de preu o en regalaran un d'igual

L'Ajuntament d'Olot vol enviar un missatge contundent al subconscient de la gent que fa turisme pel país. L'alcalde, Josep Maria Corominas (CiU), ho té clar. “La idea que Olot és un destí turístic de tardor està instal·lada en el subconscient de moltes persones”, afirma. Per capgirar aquesta situació, és a dir, per desestacionalitzar l'oferta turística i que la capital garrotxina deixi de ser atractiva només per Sant Lluc, les fulles, les castanyes, la tardor, i les fagedes ocres, l'Institut Municipal de Promoció de la Ciutat i moltes entitats han ajuntats idees i esforços i han creat l'oferta Olotx2. Ho viuràs el doble.

Així, el primer cap de setmana del mes de març tot serà doble, quant a serveis turístics. Al preu d'un, se n'obtindran dos. El paquet que és molt important és en hostaleria i restauració. Hi haurà 600 places de 40 allotjaments de la comarca de la Garrotxa que oferiran una nit a meitat de preu, dues nits al preu d'una o dues habitacions al preu d'una. Hi haurà 1.360 àpats de 16 restaurants d'Olot i els bars i cafeteries s'hi afegeixen amb un 2x1 o amb ofertes concretes. A tot plegat, s'hi ha d'afegir l'oferta de 40 comerços, que s'afegeixen a la campanya del 2x1, i la plaça Mercat, que oferirà a cada parada un producte 2x1 i tastets.

Aquesta oferta es completa amb una quinzena d'activitats turístiques, també amb la modalitat de l'Olotx2, o bé amb activitats gratuïtes; tres bars d'Olot faran un concert gratuït i oferiran combinats i còctels sense alcohol, i, finalment, un total d'11 perruqueries faran promocions i regals durant el dissabte. Els quatre aparcaments del centre d'Olot faran un 2x1 i la zona blava de la ciutat serà gratuïta. Tot plegat es complementarà amb una trobada i un concurs d'instragramers, l'Instagram Your City, que té el suport del Patronat de Turisme Girona Costa Brava, i coincidirà amb la botiga al carrer i amb la cavalcada de Sant Antoni Abat.

Hi participen, a part de l'Ajuntament d'Olot, Turisme Garrotxa, l'Associació d'Hostalatge de la Garrotxa, la plaça Mercat, l'Associació de Turisme Rural de la Garrotxa i el Gremi de Perruquers d'Olot. Hi ha un web específic des d'on es poden fer les reserves i tenir informació. L'objectiu, segons l'alcalde, és promocionar Olot com a destí turístic de qualitat i desestacionalitzar l'oferta. L'oferta, doncs, està a punt.

LES XIFRES

600
places d'allotjament
ofereixen els hotels, hostals, pensions i establiments de turisme rural de la Garrotxa.

LA DATA

02.03.13.
És el dia en què comença l'Olotx2
, que s'allarga un dia més, fins al 3 de març, tot i que esperen visitants el dia 1.
2.700
àpats
tenen previst servir els setze restaurants de l'Associació d'Hostalatge de la Garrotxa.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.