Política

Díaz Alperi, manicura durant la sessió de les Corts

L'exalcalde d'Alacant, imputat en el “cas Brugal‘, s'arregla les ungles durant el ple de hui

El diputat del PP assegura que s'havia fet una ferida al dit

L'exalcalde d'Alacant i diputat del PP, Luis Díaz Alperi, ha aprofitat el ple de les Corts de hui per a arreglar-se les ungles al seu escó. La informació l'han facilitada alguns diputats de l'oposició i periodistes que cobrien la sessió en els seus comptes de Twiter.

Així el diputat d'EUPV, Ignacio Blanco, ha escrit: “Quin tros de porc!” i “Endevina, endevinalla: què fa un imputat del PP a l'escó? A) Llegir Heròdot, B) Tallar-se les ungles, C) Redactar la seua carta de dimissió“'. Des de les files socialistes, Josep Moreno ha enviat: “És el que tenen les platges de l'Adriàtic, que estimulen el creixement de la ungles a muntó. Mireu si no la Callas!”. També s'ha referit a aquest tema la parlamentària d'EUPV, Esther López, que ha criticat: “Que estiga cobrant Alperi, diputat imputat alacantí, per a solament veure-li fer becades o tallar-se les ungles en l'escó...”.

Davant l'allau de comentaris crítics, Díaz Alperi ha explicat que “estava tallant-me una ungla que s'havia trencat i m'hi he posat una tireta”. I ha mostrat als reporters la tireta que s'havia posat al dit.

Segons relaten algunes fonts, el diputat ha tret unes tisores de manicura i s'ha arreglat una ungla al seu escó, en l'última fila de la bancada del PP. Diversos companys l'han advertit de la presència de càmeres en l'hemicicle, raó per la qual durant bona part de la resta del ple ha romàs amb les dues mans damunt de la taula.

La setmana passada, també la diputada popular i alcaldessa de Novelda, i imputada en el cas Gürtel, Milagrosa Martínez, va ser fotografiada amb els apunts de francés en el seu escó, durant la celebració d'una sessió plenària.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.