Arts escèniques

L’APUNT

La responsabilitat del teatre públic

Les aigües baixen embravides en l’escena catalana.Després de la renovació per un mandat més al Teatre Lliure (que manté la tàctica de no canviar càrrecs del TNC), moltes companyies, avalades per premis i trajectòria, es pregunten per què no són programades en aquestes sales. Propostes com Gentry, Realitats avançades o Shenzen parlen de l’actualitat des del teatre. I malden per aconseguir un espai a les sales de petit format. Quina és la fórmula per fer més transpirables les programacions oficials? Amb una programació més àmplia cedint-los una part del cartell? Fa uns mesos, Anna Rosa Cisquella, de Dagoll Dagom, advertia que els grups necessiten arriscar sortint de la precarietat per, en un tercer estadi, accedir al teatre privat. Algú pot trobar un embut més generós? Ens falta múscul.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

CULTURA

Mor l’escriptor Paul Auster, un dels grans referents de la literatura nord-americana

cinema

Naomi Kawase, la germana japonesa de Lluís Miñarro

Barcelona
David Verdaguer
Actor

“Les persones no som planes, som polièdriques”

Barcelona
MÚSICA

Pérez Treviño desxifra en un llibre el ‘misteri’ del pianista Josep Colom

BARCELONA
cinema - drama

‘Thriller’ coreà amb segell femení basat en fets reals

cinema - drama / biografia

Maria Montessori, una pedagoga revolucionària

cinema - animació / comèdia

Garfield surt de la zona de confort de gat casolà

cinema - cinema bèl·lic

Russell Crowe rescata soldats a Filipines

cinema - drama

Hamaguchi signa una faula sobre la natura i el mal