Economia

comerç

El parc comercial Terrassa Plaça obrirà a l’octubre

El grup promotor Citygrove té previst complir el calendari i obrir el megacomplex comercial Terrassa Plaça a l’octubre. Els responsables van explicar en una recent visita d’obres que ja tenen un 80% dels espais comercialitzats i que en les pròximes setmanes “tancaran dos nous acords”, en paraules del director de desenvolupament de l’empresa a l’Estat, Manuel Gonzalo de Ligne.

Les obres , que també comportaran la urbanització d’un espai de 30.000 metres quadrats als barris de Montserrat, Torre-sana i Vilardell, es van iniciar el juliol de l’any passat i suposaran una inversió de 30 milions d’euros. Està previst que, quan el complex estigui en funcionament, doni feina a unes 450 persones i, indirectament, a més d’un miler.

Les firmes que s’instal·laran al centre comercial seran la de material esportiu Sprinter, el gimnàs AltaFit, la botiga de productes per a animals de companyia Kiwoco, Mercadona, Bricomart, Maxcolchon, Tagliatella i la també italiana Globo Moda, que obrirà així la seva primera botiga a Catalunya, amb un total de 2.700 metres quadrats.

Actualment ja s’ha acabat tota l’estructura i la façana de l’edifici, i s’han començat a entregar els espais als operadors, que els estan adequant. Citygrove continua treballant en l’adaptació dels espais comuns de l’exterior.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

CCOO convoca diverses jornades de vaga a Llansà

girona
Anna Pruna
Presidenta d'Indescat

“La inversió en ‘sportech’ és a les beceroles”

barcelona

L'sportech vol superar marques

Barcelona
Xavier Garcia
director del Tech Tourism Cluster de Catalunya (TTC)

“L’impacte del turisme té resposta des de la tecnologia”

Barcelona
LA CRÒNICA

A l’Expocasió, no val a badar

GIRONA

Comença la reforma integral de l’hotel Best Western Premier CMC, amb dos milions d’inversió

girona

Bumerang, l’‘start-up’ que evita 2.500 envasos d’un sol ús al dia

Barcelona

Empatif s’enfoca a guanyar volum, també amb compres

Manresa
ECONOMIA

Compres i milers de visitants a la fira Expocasió de Fornells

fornells de la selva