Morán ja és l'onzè
El Nàstic tanca el fitxatge del mitja punta de 33 anys per les dues pròximes temporades
El madrileny arriba lliure un cop rescindit el contracte que tenia amb l'Hèrcules per un any més
«Per la seva qualitat i característiques pot aportar molt al mig del camp i també com a enllaç amb la davantera»
«Al mig del camp necessitàvem un jugador amb aquest perfil i donarà un salt de qualitat important»
«Tots aquests dies he tingutmolts dubtes i he dormit malament, perquè no sabia què decidir, però ha estat un estiu molt durime'n vaig a un club que ha fet més per comptar amb mi que l'Hèrcules»
Fernando Morán ja és, ara sí, l'onzè fitxatge del Nàstic. El club grana va fer oficial ahir la incorporació del mitjapunta madrileny de 33 anys per les dues pròximes temporades, després que aquest es desvinculés del seu exequip, l'Hèrcules, amb qui encara li quedava un any més de contracte. Morán, format a les categories inferiors del Real Madrid, s'ha decidit finalment per l'opció grana després que a principi d'estiu el seu club li comuniqués que no comptava amb ell. El gir que va fer la seva situació amb l'arribada a la banqueta alacantina d'Esteban Vigo, que sí que el tenia en els seus plans, no ha estat suficient per desestimar l'oferta de dos anys del Nàstic, molt llaminera per al jugador, que ja té 33 anys.
Morán aterra a Tarragona amb una dilatada experiència, tant a primera com a segona divisió A. En la màxima categoria estatal, el nou jugador grana es va fer un nom a les files del Racing de Santander, on va militar un total de set temporades. Amb el Cadis, fa quatre cursos, també va jugar a primera, en què acumula un total de 139 partits. Una quantitat inferior, però, als 215 partits que el madrileny acumula a segona A, on va debutar amb el Real Madrid B. A banda, Fernando Morán també ha jugat en el Numància, l'Ourense i l'Albacete.
La medul·lar, completa.
LA FITXA
Un mig del camp que es coneix bé
X.S.Fernando Morán coneix molt bé alguns dels seus nous companys al Nàstic. Fa dues temporades, va coincidir a l'Albacete amb Bauzá, en el que era l'últim curs d'aquest últim a la capital manxega. També sap què és jugar al costat de Líbero Parri, ja que va coincidir amb ell al Racing de Santander la temporada 2004/05 a primera. La carambola la completen precisament Parri i Bauzá, que ja van jugar junts a l'Albacete les temporades 2005/06 i 2006/07. Morán a més, també coneix molt bé Rubén Navarro, de l'últim curs a l'Hèrcules.