El lector escriu

Seur i el català

Arribo a casa, trobo a la bústia un avís de Seur que diu que han vingut a portar-me un paquet i no m'han trobat a casa. Al cap d'una estona rebo un SMS que m'indica que truqui a un número de telèfon per concertar una nova entrega. Truco al 972 242 526 (prefix de Girona, com es pot comprovar) i una veu em diu que si vull ser atès en català premi una determinada tecla. Així ho faig, una veu em demana les dades de l'enviament, les hi dono i tot seguit em diuen que m'esperi, que seré atès per un operador, i es talla la comunicació. Ho torno a intentar, i una altra vegada. I així fins a cinc vegades. Faig una darrera prova i premo la tecla d'atenció en castellà, i aquesta vegada no es talla la comunicació i m'atenen, evidentment, en castellà. Casualitat? Potser sí, però jo, per si de cas, intentaré no utilitzar els serveis d'aquesta empresa ni per casualitat.

Girona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]