Punt divers

El Patronat de Turisme de Girona posa en marxa una central de reserves hoteleres a través de la xarxa

El portal del Patronat de Turisme de la Diputació de Girona, que engloba les marques turístiques de la Costa Brava i el Pirineu gironí, ha incorporat una central de reserves hoteleres en línia. Actualment, compta amb una oferta de 413 establiments hotelers de les comarques gironines, que representen el 50% de la totalitat dels hotels que hi ha a la demarcació. Per dur a terme aquesta central, el Patronat s'ha afiliat al motor de reserves Booking.com, per tal de poder oferir al visitant un servei de reserves còmode i pràctic i també perquè els empresaris hotelers tinguin una nova via de comercialització i distribució dels seus productes.

Actualment, la central de reserves del Patronat compta amb una oferta de 413 establiments hotelers de les comarques gironines, que representen la meitat dels que hi ha a la demarcació, tot i que en nombre d'habitacions, segons ha explicat la directora del Patronat, Dolors Batallé, la xifra és major a aquest 50%. Des del Patronat s'ha destacat que es faran reunions pel territori, abans que comenci la temporada d'estiu - que és la més forta per la destinació - per tal que els empresaris coneguin aquesta nova eina. Es preveu que tots els hotels de les comarques gironines s'incorporin a la central. A més, segons ha explicat Batallé aquesta iniciativa és només 'el principi', ja que segons explica, en poc temps s'incorporarà al portal una central de reserves d'apartaments turístics, una altra de turisme rural, també de restauració i un altre exclusiu sobre per activitats.Segons dades estimades, el Patronat preveu que al llarg d'un any hi hagi 1.200.000 milió visites i 3.600 reserves, cosa que suposaria 1.100.000 milions d'euros de volum de negoci, una 'xifra gens menyspreable', segons ha afirmat el president del Patronat, Enric Vilert.Per dur a terme aquesta central de reserves hoteleres, el Patronat s'ha afiliat al motor de reserves Booking.com per oferir als visitants un servei de reserves còmode i pràctic i per posar a l'abast dels empresaris hotelers una nova via de comercialització i distribució dels seus productes.Segons ha explicat la directora del Patronat, es van presentar a concurs deu propostes diferents de motors de reserves i es va acabar optant per la proposta de Booking.com 'per la seva manera de gestionar les reserves en línea', 'per la llista d'establiments que tenien contractats' - els 413 - i perquè 'a través del seu funcionament el Patronat pot tenir informació específica de com van les reserves'.D'altra banda, el Patronat també està potenciant el que anomena accions 2.0. És a dir, tenir presència en xarxes socials com Facebook, Twitter, Flickr o Youtube.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.