Societat

Festes i tradicions

La samarreta de les Santes 2017 bat un nou rècord de vendes

En total se’n van adquirir 6.136, un 2% més que el 2016 i un 4% més que el 2015

Les Santes 2017 ha establert un nou rècord de venda de samarretes. Un cop fet el recompte definitiu, les peces de roba que s’han venut amb l’adaptació de la imatge del cartell de la festa major de la ciutat, obra de l’artista local Raúl Roncero, han estat 6.136. Aquesta xifra suposa un 2% més que el 2016 i un 4% més que el 2015. Del total de samarretes venudes, 3.012 es van adquirir per internet i la resta, 3.124, a la botiga física, que aquest any estrenava ubicació a Can Marfà, seu també del Museu de Gènere de Punt.

Les comandes fetes dels altres productes de la festa continuen també augmentant i enguany se n’han fet 1.293, i això equival a un increment del 6% respecte del 2016 i d’un 37% més que el 2015. En total, la botiga en línia ha venut més de 4.300 articles entre samarretes, gots solidaris, bosses, mocadors, barrets i figures dels gegants.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]