Osona/Ripollès
Ahir es va inaugurar la nova residència universitària RUVic de Vic
La residència ofereix 380 places, repartides en 242 habitacions. D’aquestes 178 ja estan ocupades, per estudiants catalans i francesos, i, en menor mesura, de la resta de l’estat, d’Àsia o d’Amèrica del Sud.
Les habitacions compten, entre d’altres, amb bany, cuina office, llit i escriptori. La RUVic és un equipament privat, que ha costejat totalment l’empresa osonenca Sagitari i s’ha convertit en un centre col·laborador de la Universitat de Vic, i ofereix places becades.
A més de les habitacions, els residents disposen de serveis comuns com la cuina, un gimnàs o sales d’estudi. Tot i que els usuaris principals són estudiants i professors, la RUVic també estarà oberta al públic en general per a estades curtes. De fet, és l’allotjament amb més capacitat de la ciutat i de la comarca d’Osona.
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.