municipal
fira
Èxit del cinquè ‘Blanes 12', que l'any vinent es reinventarà
Blanes va tancar ahir un intens cap de setmana ple d'activitats, amb motiu de la cinquena edició de l'acció promocional Blanes 12 , per “posicionar el municipi com a ciutat comercial, turística, familiar, esportiva i cultural, amb milers de participants, tant vilatans com visitants”. Hi han participat 80 empreses i establiments, amb ofertes i promocions, i s'han organitzat 55 activitats, com ara la Shopping Night de divendres.
Malgrat el balanç positiu del cinquè Blanes 12, la regidora de Promoció, Turisme, Fires, Comerç i Empresa, Dafne Galvany, va tornar a remarcar ahir que es prepara un canvi d'orientació per al 2017: “Estem satisfets, però també creiem que ha arribat el moment d'aturar-se i reflexionar per reinventar-nos.” L'Ajuntament vol assolir una major implicació del teixit empresarial, sobretot dels establiments d'allotjament, i té previst fer balanç d'aquesta edició en una trobada amb les principals parts implicades, sobretot l'Associació de Botiguers de Blanes Centre.