Serveis

L'alberg Torre Malagrida, d'Olot, recupera l'ocupació perduda els últims anys

L'equipament de la xarxa d'albergs del país acull camps d'aprenentatge i el programa Vacances en Família

Aquest any ja ha superat les vuit mil estades

L'alberg públic Torre Malagrida, d'Olot, ha recuperat en només mig any els nivells d'ocupació del 2015. En concret, ha tingut 8.507 estades, 407 pernoctacions més que durant tot el 2015 i 1.218 per sobre del 2014. Aquestes dades les ha fet públiques el director de l'Agència Catalana de la Joventut, Cesc Poch, que ha visitat les obres de millora i manteniment que s'han dut a terme en aquest equipament, situat al passeig de Barcelona, a tocar del centre de la ciutat.

Amb un capacitat de vuitanta places repartides en habitacions d'entre dos i deu llits, l'alberg Torre Malagrida està integrat a la Xarxa Nacional d'Albergs Socials de Catalunya (Xanascat). Aquest curs escolar que ara s'ha acabat, l'alberg ha acollit els participants dels camps d'aprenentatge La Garrotxa Volcànica, pensats per a alumnes de 8 a 16 anys, i l'Olot Intercultural, adreçat als estudiants d'ESO.

D'altra banda, l'alberg Torre Malagrida té un nivell d'ocupació d'un 90,25% dels usuaris del programa Vacances en Família. En concret, ha ofert 1.590 places per a 318 famílies. Des de l'any 2014, quan l'alberg va començar la seva participació en aquest programa, les dades han crescut any rere any. L'alcalde d'Olot, Josep Maria Corominas, ha explicat que s'han reformat els lavabos de la planta inferior, on hi havia hagut problemes d'inundacions. L'Agència Catalana de la Joventut i l'Ajuntament d'Olot han promogut els treballs de reforma de l'alberg Torre Malagrida, que han tingut un cost de 90.000 euros.

LES XIFRES

80
places
té l'alberg Torre Malagrida, repartides en habitacions d'entre dues i deu persones.
90.000
euros
s'han invertit en els treballs de millora i manteniment realitzats en aquest equipament


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]