Infraestructures i serveis

Ullà veu innecessària la variant de la C-31 a la plana del Baix Ter

L’Ajuntament d’Ullà defensa que s’ha de millorar la carretera C-31, que passa arran del nucli urbà, en comptes de construir una variant per la plana agrícola. Aquest és el principal argument de l’al·legació que presentaran a l’estudi informatiu i l’estudi d’impacte ambiental sobre la variant de la C-31 de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, fruit de les reunions que ha tingut amb tots els sectors relacionats amb el territori. “Creiem que la variant 0 seria la proposta ideal”, diu l’alcalde, Josep López.

López es decanta per millorar el traçat, elevat per evitar inundacions, i ordenar-lo pel nucli urbà. I creu que la variant reduiria poc –un 10%– les cues a l’estiu i posaria en risc llocs de treball als camps de pomes. Però també creu que podria comportar una afectació visual (per l’alçada) i mediambiental (per més inundacions al nucli urbà).



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

El govern espanyol promet a Brussel·les un “sistema de pagament per ús” en les vies d’alta capacitat

Madrid
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Nuvolositat més abundant i compacta

Barcelona

El Tribunal de Comptes Europeu avisa que la UE “segueix molt lluny” d’arribar als objectius en mobilitat elèctrica

El temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Núvols més abundants

barcelona

La frenada dels vents pel canvi climàtic pot endarrerir la caiguda de les fulles en latituds altes

barcelona

Japó decideix abocar al Pacífic l’aigua processada de la central de Fukushima

barcelona

El govern estudia un abocador nou per buidar Vacamorta

cruílles

Surt a licitació la millora de 4 estacions del Vallès

barcelona
medi ambient

Alliberen a l’Arborètum de Lleida una desena d’eriçons recuperats